woensdag 26 september 2012

SIERADEN INSPIRATIE

Maak jij ook je eigen sieraden? Of wil je dat al een tijdje aan doen? Dan heb ik hier wat inspiratie voor je met wat simpele ideeën. Lees snel verder! 


Het eerste idee is het maken van een armband met stukken ketting en een slotje. Hier kan je ook bedels aan doen als je dit te saai vind.

Gister zagen jullie al het idee om een armband te maken met een munt met een gat er in. Klik hier voor de DIY. Ik zou eigenlijk niet weten hoe je aan die muntjes komt. Volgens mij zat die van mij in een kaars van de Wereld Winkel..

Heb jij nog oude oorbellen die je niet meer draagt maar wel mooi vind? Hang hem aan een ketting! Je kan hier heel erg mee variëren. Ik heb zelf geen gaatjes dus ik heb eigenlijk geen idee waarom deze tussen mijn sieraden lag..

Deze twee bedels heb ik gekocht bij de Beadies, een kralenwinkel in Utrech,t en aan een ketting vast gemaakt.

Ooit heb ik ook een heel zakje bij de Beadies gekocht met allemaal frutsels. Een soort verrassingspakket met allemaal kraaltjes, bedels, slotjes en kettinkjes. En daar in zat deze bedel van een potje 'Shea Butter'. Erg leuk!

En bloempje kon het niet laten om met de kettingen te spelen terwijl ik foto's aan het maken was. Lastig.. 

Welk sieraad vind jij het leukst?

6 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik vind die Shea butter het leukst! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die oorbel aan die ketting vind ik mooi geworden, creatief idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal heel leuk !
    Vooral de hartjesketting vind ik mooi :)
    en het armbandje met de munt is ook super !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die grote ronde oorbel heb je van mij gehad XD

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!