donderdag 27 september 2012

LIPSTAIN VAN MAXFACTOR

Vandaag test ik voor jullie twee kleurtjes lipstain van Maxfactor. Lipfinity Lasting Lip Tint 03 en 06. Nou ja, ik gebruik ze eigenlijk al een tijdje. Weten wat ik vind? 



 Op deze foto zie je ook goed dat ik de lichtste kleur best vaak gebruik. Ik vind ze dan ook heel erg fijn!


 Hier zie je de twee kleurtjes even naast elkaar om het verschil extra goed te zien.



Lipfinity Lasting Lip Tint 03 Pink Princess
Dit mooie kleurtje ziet er heel natuurlijk uit. Ik draag deze dan ook bijna elke dag om mijn lippen een beetje kleur te geven. Ik breng wel altijd twee laagjes aan omdat het eerste laagje snel vervaagt. 


Lipfinity Lasting Lip Tint 06 Royal Plum
Deze kleur is eigenlijk van mijn moeder, maar zij vond hem te rood. Helaas kan je niet goed zien op de foto dat het bloedrood is. Hij is opvallend en erg donker. Deze ga ik gebruiken voor halloween met vampiertanden er bij haha! :) Verder zou ik hem niet snel gebruiken.



Hier een fotootje met flits. 

Ik vind beide lipstains fijn aan te brengen. En het grootste pluspunt: Het is echt 'longlastig'. Na ongeveer tien uur is het kleurtje nog te zien op je lippen, natuurlijk wel veel minder fel. En dat is met een lip primer waarschijnlijk nog beter. Hij is dan ook wel 11,99 euro. Gelukkig heb ik hem met korting kunnen kopen voor maar 6 euro!


Ik ben van plan om meer reviews en persoonlijke verhaaltjes te schrijven. Ook lijkt het me leuk om een 'battle' te doen tussen twee producten. Wat vind jij? 
En natuurlijk blijf ik gewoon doorgaan met mijn DIY's, inspiratieposts, recepten en anderen dingen die me bezig houden. 

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi schatje ! en wat een mooie foto's!
    De nieuwe ideeen zijn super !

    Heel leuk schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Haha helemaal vergeten. Goed dat je het zegt :) Ze zijn 11,99 maar ik heb hem gelukkig met korting gekocht.

      Verwijderen
  3. Mooie reviews! Vond de lipstains wel handig, maar vind het wel een nadeel dat ze zo in de lijntjes van je lippen trekken (bloeden)

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!